Regulamin sprzedaży – BASE Dance Academy


1. Postanowienia ogólne

 

1. Niniejszy regulamin określa zasady sprzedaży usług (kursów, zajęć tanecznych, warsztatów) prowadzonych przez Artystyczne Centrum Szkoleniowe KIKART Klaudia Olszewska prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą BASE Dance Academy, z siedzibą przy ul. Piotrkowska 276, 90-361 Łódź, NIP: 7282868054, zwaną dalej „Organizatorem”.

2. Kontakt z Organizatorem możliwy jest pod adresem e-mail: basedanceacademy@gmail.com

lub telefonicznie: 792031784.

3. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej: www.basedanceacademy.pl.

4. Biuro obsługi klienta znajduje się w siedzibie BASE Dance Academy przy ul. Piotrkowska 276,

90-361 Łódź i obsługuje interesantów od poniedziałku do piątku w godzinach 16:00-20:00.

 

2. Przedmiot działalności

 

1. Organizator prowadzi zajęcia taneczne, kursy, warsztaty i inne wydarzenia związane z tańcem.

2. Oferta jest prezentowana na stronie internetowej www.basedanceacademy.pl oraz w

siedzibie Organizatora.

 

3. Zasady sprzedaży

 

1. Zapis na zajęcia odbywa się poprzez: formularz rejestracyjny na stronie internetowej, kontakt mailowy lub telefoniczny, bezpośrednio w siedzibie szkoły.

2. Ceny zajęć podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają wszystkie podatki.

3. Płatność za zajęcia możliwa jest: przelewem online poprzez system Przelewy24, tradycyjnym

przelewem bankowym, gotówką/kartą (jeśli dostępne w siedzibie szkoły).

4. Umowa zawierana jest w momencie dokonania płatności przez Uczestnika.

 

4. Odstąpienie od umowy

 

1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od daty zakupu, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie mailowo na adres: basedanceacademy@gmail.com.

2. Jeżeli zajęcia rozpoczęły się przed upływem 14 dni od zakupu i Uczestnik w nich uczestniczył,

Organizator zastrzega sobie prawo do proporcjonalnego zwrotu kosztów.

 

5. Reklamacje

 

Reklamacje i wnioski o zwrot dotyczące zakupionych karnetów rozpatruje BASE Dance Academy jako organizator zajęć.

1. Reklamacje dotyczące płatności lub jakości świadczonych usług należy zgłaszać mailowo na adres: basedanceacademy@gmail.com.

2. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od ich otrzymania. O wyniku rozpatrzenia klient zostanie poinformowany drogą mailową.

 

3. Zakres reklamacji

Reklamacja może dotyczyć w szczególności:

  • niemożności skorzystania z zakupionego karnetu z przyczyn leżących po stronie szkoły (np. odwołane zajęcia),
  • błędów w naliczeniu opłaty za karnet,
  • innych nieprawidłowości związanych z realizacją umowy o świadczenie usług.

4. Zgłoszenie reklamacji

W zgłoszeniu prosimy podać:

  • imię i nazwisko uczestnika zajęć,
  • datę zakupu karnetu i rodzaj karnetu,
  • opis zgłaszanego problemu,
  • numer transakcji (jeśli płatność była realizowana przez Przelewy24).

 

5. Zwroty

  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwrot środków zostanie dokonany w ciągu

7 dni roboczych tą samą metodą płatności, jaką dokonano zakupu (np. przez Przelewy24), chyba że klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu.

  • W przypadku częściowego wykorzystania karnetu, zwrot obejmuje proporcjonalną wartość niewykorzystanych zajęć.
  • Zwroty nie przysługują w przypadku rezygnacji z zajęć z przyczyn leżących po stronie uczestnika, o ile regulamin szkoły nie stanowi inaczej.

 

6. Dane osobowe

 

1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Artystyczne Centrum Szkoleniowe KIKART Klaudia Olszewska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą BASE Dance Academy, ul. Piotrkowska 276, 90-361 Łódź.

2. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji umowy, prowadzenia zapisów,

rozliczeń księgowych oraz w celach marketingowych (jeśli wyrażona zostanie zgoda).

3. Uczestnik ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, żądania usunięcia oraz

wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

 

7. Postanowienia końcowe

 

1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu, o czym poinformuje Uczestników poprzez stronę internetową.

2. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

3. Regulamin obowiązuje od dnia 1.09.2025.